onsdag den 18. april 2012

Glæder mig!

Nu begynder jeg efterhånden at kan se en ende på min eksamensopgave! Jeg glæder mig så meget til at komme i gang med "noget andet", som måske også er lidt sjovere. Det der har holdt mig kørende er motivation om, at når jeg er færdig med min opgave, at jeg kan komme i gang med at afprøve nogle af opskrifterne og teknikkerne i mine to nye bøger, jeg købte da jeg holdte påskeferie i London. Jeg blev ret hurtig grebet af kagedekorationen efter første gang jeg prøvede, så noget inspiration og nogle gode teknikker var lige hvad jeg manglede. Jeg fandt så mange bøger at jeg havde svært ved at vælge, men efter at have sat min grænse ved to bøger, trøstede jeg mig selv med, at så havde jeg noget nyt at gå efter næste gang jeg kom derover.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar