onsdag den 11. april 2012

Så kom jeg i gang!

Jeg har nu for første gang kastet mig over kagedekorationens kunst sammen med min mor og søster. Ingen af os har nogensinde prøvet det før, men alt har jo som bekendt en første gang. Så vi indledte påskeferien med at købe det mest nødvendige, når nu det var første gang og ingen af os vidste om det ville være for svært for os. Jeg blev selv positiv overrasket over resultatet, især da jeg aldrig har rørt ved en fondant før, så mit første forsøg endte med en (efter min egen mening) fin påskekage.




Kagen er en amerikansk banankage med chokolade og med skildpaddecreme. Opskriften har jeg fundet her på KAGEMUMS, og jeg kan klart anbefale den! Inden jeg lagde fondant over kagen, havde jeg givet den en opsmøring med chokolade ganache for at udjævne kagen en smule. Igen brugte jeg en opskrift, jeg fandt på en anden blok, nemlig her på HIMMELSKE KAGER.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar